Короткий опис(реферат):
Актуальність дослідження. Імідж організації відображається як посередник у взаємовідносинах з діловими партнерами, працівниками, суспільством та створюється шляхом стратегічного планування діяльності організації. В сучасних умовах серед організацій є велика боротьба за кожного окремого споживача, де ринкова економіка вимагає досягнення успіху в іміджі організації.
Імідж це – чинник та елемент, який безпосереднім чином впливає на конотацію клієнтського сприйняття. За допомогою іміджу можливе стратегічне досягнення організаційних цілей, обумовлених провідними сторонами діяльності та перспективно сформульованих.
Менеджери з кожним кроком працюють над формуванням іміджу організації, причому ця робота ніколи не припиняється, імідж- це обличчя організації, який впроваджується роками. Імідж – річ уразлива, яку потрібно цілодобово протягом існування організації підтримувати. Імідж є уявним представленням про організацію, яке формується в свідомості суспільства.
Метою даної магістерської є розробка рекомендацій та теоретичних засад з формування іміджу.