Актуальність теми «Дослідження конкурентоспроможності товарів» на прикладі ТМ «Живчик» полягає в наступних причинах. По перше, у зв язку з посиленням конкуренції на ринку, важливим є дослідження факторів, що впливають ...
Мета дослідження: Дослідити теоретичні основи організації торгівлі із застосуванням інформаційних технологій, проаналізувати використання ІТ у діяльності ТОВ «Нова пошта», а також оцінити ефективність їх застосування ...
Метою роботи є вивчення теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення фінансового планування у ТОВ «Розетка».
Завданнями роботи є:
- визначення економічну суть фінансового планування;
- ...
Мета курсової роботи є: дослідження теоретичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо оптимізації конкурентної ринкової позиції ТОВ «Ласунка». Мета роботи вирішується через реалізацію таких завдань: розкрити ...
Метою курсової роботи є вивчення факторів зовнішнього середовища, що впливають на діяльність підприємства, а також методів та інструментів аналізу зовнішнього середовища. У результаті дослідження буде проведено системний ...
Олейнікова, Катерина Вікторівна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Метою даної курсової роботи є детальний аналіз цінової політики ТОВ «Київхліб» з метою виявлення основних напрямків її оптимізації для підвищення ефективності роботи підприємства.
Завдання курсової роботи:
- розглянути ...
Мороз, Богдана Романівна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Метою даної роботи є дослідження сутності, функцій та механізму розподілу прибутку на підприємстві. Це дозволить зрозуміти процеси формування та використання прибутку в умовах сучасного бізнесу, а також розглянути практичний ...
Мета курсової роботи - це здійснити дослідження теоретичних та практичних аспектів якості продукції на підприємстві та на основі цього дослідження розробити рекомендації по вдосконаленню та покращенню якості продукції на ...
Мета дослідження: визначити особливості моделей розвитку підприємств на українському ринку. Задля досягнення поставленої мети було визначено наступні завдання: - дослідити теоретичні основи сучасних моделей розвитку ...
Бортнік, Богдан Богданович(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Метою курсової роботи є - визначення теоретичних підходів до сутності і змісту фінансових ресурсів підприємства та розробка практичних рекомендацій щодо оптимізації джерел формування та використання фінансових ресурсів ТОВ ...
Актуальність теми зумовлена необхідністю для бізнесу орієнтуватися у складній взаємодії факторів, включаючи тиск з боку конкурентів, технологічні інновації та соціокультурні тенденції, щоб ефективно залучати та утримувати ...
Актуальність теми даної курсової роботи полягає в необхідності розуміння того, яким чином рекламні кампанії впливають на споживчу поведінку. Особливо важливо це для брендів, які знаходяться в висококонкурентному середовищі, ...
Чебоненко, Марія Олексіївна(Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
Курсова робота підкреслює значення маркетингових досліджень у прийнятті обґрунтованих стратегічних рішень та адаптації компанії до швидко змінних умов ринку. Рекомендації, розроблені на основі аналізу, надають Versace ...
Курсова робота присвячена дослідженню конкурентного середовища на конкретному ринку, а саме ринку маркетплейсів в Україні. Мета її полягає в аналізі цього ринку для з'ясування його впливу на економіку країни та визначення ...
Актуальність теми обумовлена високим значенням маркетингового дослідження ринків для ефективної діяльності підприємства. Розуміючи ринкові тенденції та поведінку клієнтів, підприємства можуть передбачати зміни попиту та ...
Актуальність даного дослідження обумовлена зростаючою потребою підприємств у швидкому та надійному зборі даних для адаптації до швидкоплинних ринкових умов. У зв'язку з розвитком цифрових технологій, опитування стали ще ...
Мета роботи - аналіз сучасних підходів до с, їхніх інструментів та стратегій, а також стратегії, що розробляються для досягнення ефективних комунікаційних звернень. У курсовій роботі будуть використані такі методи дослідження, ...
Ковернега, Катерина Андріївна(Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
Здійснення курсової роботи було спрямовано на вивчення та аналіз ефективності заходів стимулювання збуту та особистих продажів в ТОВ "НУМІС" (PROSTOR), а також розробку практичних рекомендацій щодо вдосконалення цієї ...
Катренко, Яна Максимівна(Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
Мета роботи - проведення маркетингових досліджень рекламної діяльності підприємства ТОВ "Епіцентр К". Робота спрямована на вивчення сутності та видів рекламної діяльності підприємства, аналіз ефективності реклами та ...
Касьян, Володимир Сергійович(Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
Метою даної курсової роботи є проведення комплексного аналізу споживчого сприйняття продукції з метою розроблення ефективних стратегій для підтримки сталого розвитку ПрАТ «Юрія». Предметом дослідження є маркетингові аспекти ...