dc.contributor.author |
Дух, Ірина Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-29T08:36:21Z |
|
dc.date.available |
2024-05-29T08:36:21Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Дух І. В. Features of Reproducing English Stylistically Neutral Vocabulary in Ukrainian Language in Advertising Texts = Особливості відтворення англомовної стилістично нейтральної лексики українською мовою у рекламних текстах : курсова робота / І. В. Дух ; наук. кер. Х. Б. Мелько ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 44 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6103 |
|
dc.description.abstract |
Курсову роботу присвячено дослідженню особливостей відтворення
англомовної стилістично нейтральної лексики у рекламних текстах. У ході
роботи висвітлено основні етапи наукової думки в галузі лексикології,
визначено поняття рекламного тексту, розглянуто стилістичні особливості
рекламних текстів та їх стилістичних функцій, досліджено структурно граматичні особливості англомовних рекламних текстів, проаналізовано
емоційний вплив досліджуваного рекламного тексту та проаналізовано
ефективність перекладу українською мовою англійських рекламних текстів та
еквівалентність перекладу.
Крім того, було складено таблицю стилістично нейтральної лексики з
досліджуваних рекламних текстів (всього 50 аналізованих речень) та діаграми
з результатами дослідження. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
рекламний текст |
en_US |
dc.subject |
стилістично-нейтральна лексика |
en_US |
dc.subject |
стилістичні функції |
en_US |
dc.subject |
емотивний вплив |
en_US |
dc.subject |
стилістичні засоби |
en_US |
dc.subject |
перекладацькі трансформації |
en_US |
dc.title |
Особливості відтворення англомовної стилістично нейтральної лексики українською мовою у рекламних текстах |
en_US |
dc.title.alternative |
Features of Reproducing English Stylistically Neutral Vocabulary in Ukrainian Language in Advertising Texts |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |