Abstract:
Актуальність теми. В умовах глобалізаційних викликів маркетингова комунікаційна політика підприємства є одним з основних важелів ефективної діяльності суб’єкта господарювання. Важчим стає процес формування попиту та прихильності споживачів, складніше здійснювати вплив на споживачів. Головним завданням маркетингової комунікаційної політики для підприємств є не тільки надання необхідної інформації щодо товарів і послуг, а й створення прихильності й довіри до підприємства, налагодження довгострокових відносин з клієнтами.
Маркетингова комунікаційна політика в системі маркетингу – це перспективний напрямок діяльності підприємства, який спрямований на забезпечення взаємодії з усіма суб’єктами маркетингової системи з метою задоволення потреб споживачів і отримання прибутку.
Інноваційний розвиток є закономірним для світової економіки 21 століття. Сьогодні суспільство настільки швидко розвиваються, що маркетингові підходи, концепції та стратегії дуже швидко становляться неефективними в просуванні товарів чи послуг, а закордонний досвід показує, що маркетингова політика повинна базуватися на принципах інноваційних маркетингових стратегій.