dc.contributor.author |
Артюшенко, Дмитро Андрійович |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-30T10:41:41Z |
|
dc.date.available |
2024-05-30T10:41:41Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Артюшенко Д. А. Лексико-семантичні особливості перекладу емотивної лексики (на матеріалі сучасного рекламного дискурсу) : курсова робота / Д. А. Артюшенко ; наук. кер. О. Б. Галич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 51 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6114 |
|
dc.description.abstract |
Дослідження зосереджується на важливості емоційного впливу та стратегій мовного впливу в рекламному дискурсі сучасного світу. Різні компанії використовують різні мовні техніки для стимулювання сприйняття споживачів та підтримки певних дій. Аналіз показує, що успішний переклад емоційно заряджених виразів забезпечує ефективну комунікацію з аудиторією, сприяючи досягненню цілей рекламних кампаній та підвищенню їх ефективності. Отже, у контексті сучасного рекламного середовища, де конкуренція за увагу споживачів надзвичайно висока, важливо приділяти належну увагу перекладу емоційного словника, який є ключовим елементом у створенні переконливих та ефективних рекламних повідомлень. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
переклад емоційного словника |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
стратегії мовного впливу |
en_US |
dc.subject |
ефективність рекламних кампаній |
en_US |
dc.title |
Лексико-семантичні особливості перекладу емотивної лексики (на матеріалі сучасного рекламного дискурсу) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |