Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Удосконалення стратегії просування бренду товару підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мороз, Максим Андрійович
dc.date.accessioned 2019-12-06T12:53:26Z
dc.date.available 2019-12-06T12:53:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мороз М. А. Удосконалення стратегії просування бренду товару підприємства : магістерська робота / М. А. Мороз ; наук. кер. В. Л. Смагін ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 106 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/611
dc.description.abstract Актуальність теми. В умовах глобалізаційних викликів маркетингова комунікаційна політика підприємства є одним з основних важелів ефективної діяльності суб’єкта господарювання. Важчим стає процес формування попиту та прихильності споживачів, складніше здійснювати вплив на споживачів. Головним завданням маркетингової комунікаційної політики для підприємств є не тільки надання необхідної інформації щодо товарів і послуг, а й створення прихильності й довіри до підприємства, налагодження довгострокових відносин з клієнтами. Маркетингова комунікаційна політика в системі маркетингу – це перспективний напрямок діяльності підприємства, який спрямований на забезпечення взаємодії з усіма суб’єктами маркетингової системи з метою задоволення потреб споживачів і отримання прибутку. Інноваційний розвиток є закономірним для світової економіки 21 століття. Сьогодні суспільство настільки швидко розвиваються, що маркетингові підходи, концепції та стратегії дуже швидко становляться неефективними в просуванні товарів чи послуг, а закордонний досвід показує, що маркетингова політика повинна базуватися на принципах інноваційних маркетингових стратегій. en_US
dc.subject формування попиту en_US
dc.subject прибуток en_US
dc.subject прибыль en_US
dc.subject вплив на споживачів en_US
dc.subject impact on consumers en_US
dc.subject profit en_US
dc.subject demand generation en_US
dc.subject формирование спроса en_US
dc.subject влияние на потребителей en_US
dc.title Удосконалення стратегії просування бренду товару підприємства en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу