Repository of
Kyiv National Linguistic University

Вивчення рівня задоволеності споживачів

Show simple item record

dc.contributor.author Карпенко, Ярослава Василівна
dc.date.accessioned 2024-05-31T07:45:22Z
dc.date.available 2024-05-31T07:45:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Карпенко Я. В. Вивчення рівня задоволеності споживачів : курсова робота / Я. В. Карпенко ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 25 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6139
dc.description.abstract Метою роботи є систематизація та аналіз теоретичних аспектів вивчення рівня задоволеності споживачів, виявлення їх впливу на успішність бізнесу та конкурентоспроможність компаній, а також дослідження факторів впливу та методів оцінки цього показника з метою вдосконалення стратегій управління задоволеністю споживачів. Новизна роботи полягає у систематизації і аналізі сучасних теоретичних підходів до вивчення рівня задоволеності споживачів, виявленні їх впливу на успішність бізнесу та конкурентоспроможність компаній, а також у висвітленні практичних аспектів управління цим показником. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject бізнес-стратегія en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject показники ефективності en_US
dc.title Вивчення рівня задоволеності споживачів en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account