dc.contributor.author |
Карпенко, Ярослава Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-31T07:45:22Z |
|
dc.date.available |
2024-05-31T07:45:22Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Карпенко Я. В. Вивчення рівня задоволеності споживачів : курсова робота / Я. В. Карпенко ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 25 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6139 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є систематизація та аналіз теоретичних аспектів вивчення рівня задоволеності споживачів, виявлення їх впливу на успішність бізнесу та конкурентоспроможність компаній, а також дослідження факторів впливу та методів оцінки цього показника з метою вдосконалення стратегій управління задоволеністю споживачів. Новизна роботи полягає у систематизації і аналізі сучасних теоретичних підходів до вивчення рівня задоволеності споживачів, виявленні їх впливу на успішність бізнесу та конкурентоспроможність компаній, а також у висвітленні практичних аспектів управління цим показником. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
бізнес-стратегія |
en_US |
dc.subject |
споживач |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
показники ефективності |
en_US |
dc.title |
Вивчення рівня задоволеності споживачів |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |