dc.contributor.author |
Ковернега, Катерина Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-31T08:38:16Z |
|
dc.date.available |
2024-05-31T08:38:16Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Ковернега К. А. Дослідження ефективності стимулювання збуту, особистих продажів (на прикладі ТОВ "НУМІС" (PROSTOR)) : курсова робота / К. А. Ковернега ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 36 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6147 |
|
dc.description.abstract |
Здійснення курсової роботи було спрямовано на вивчення та аналіз ефективності заходів стимулювання збуту та особистих продажів в ТОВ "НУМІС" (PROSTOR), а також розробку практичних рекомендацій щодо вдосконалення цієї системи. Результати дослідження можуть бути корисними для практиків у галузі маркетингу та управління збутом, а також для самої компанії ТОВ "НУМІС" (PROSTOR) задля вдосконаленні її маркетингових стратегій. Таким чином, проведене дослідження ефективності стимулювання збуту, зокрема персональних продажів, у ТОВ "НУМІС" (PROSTOR) дозволило отримати важливу інформацію про стратегії, які застосовуються компанією для стимулювання зростання продажів і підвищення рівня задоволеності клієнтів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
збут |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
ринок продаж |
en_US |
dc.title |
Дослідження ефективності стимулювання збуту, особистих продажів (на прикладі ТОВ "НУМІС" (PROSTOR)) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |