Короткий опис(реферат):
Здійснення курсової роботи було спрямовано на вивчення та аналіз ефективності заходів стимулювання збуту та особистих продажів в ТОВ "НУМІС" (PROSTOR), а також розробку практичних рекомендацій щодо вдосконалення цієї системи. Результати дослідження можуть бути корисними для практиків у галузі маркетингу та управління збутом, а також для самої компанії ТОВ "НУМІС" (PROSTOR) задля вдосконаленні її маркетингових стратегій. Таким чином, проведене дослідження ефективності стимулювання збуту, зокрема персональних продажів, у ТОВ "НУМІС" (PROSTOR) дозволило отримати важливу інформацію про стратегії, які застосовуються компанією для стимулювання зростання продажів і підвищення рівня задоволеності клієнтів.