Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Дослідження ефективності стимулювання збуту, особистих продажів (на прикладі ТОВ "НУМІС" (PROSTOR))

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковернега, Катерина Андріївна
dc.date.accessioned 2024-05-31T08:38:16Z
dc.date.available 2024-05-31T08:38:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ковернега К. А. Дослідження ефективності стимулювання збуту, особистих продажів (на прикладі ТОВ "НУМІС" (PROSTOR)) : курсова робота / К. А. Ковернега ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 36 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6147
dc.description.abstract Здійснення курсової роботи було спрямовано на вивчення та аналіз ефективності заходів стимулювання збуту та особистих продажів в ТОВ "НУМІС" (PROSTOR), а також розробку практичних рекомендацій щодо вдосконалення цієї системи. Результати дослідження можуть бути корисними для практиків у галузі маркетингу та управління збутом, а також для самої компанії ТОВ "НУМІС" (PROSTOR) задля вдосконаленні її маркетингових стратегій. Таким чином, проведене дослідження ефективності стимулювання збуту, зокрема персональних продажів, у ТОВ "НУМІС" (PROSTOR) дозволило отримати важливу інформацію про стратегії, які застосовуються компанією для стимулювання зростання продажів і підвищення рівня задоволеності клієнтів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject збут en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject ринок продаж en_US
dc.title Дослідження ефективності стимулювання збуту, особистих продажів (на прикладі ТОВ "НУМІС" (PROSTOR)) en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу