Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лазебна, Єкатерина Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-31T09:34:40Z | |
dc.date.available | 2024-05-31T09:34:40Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Лазебна Є. Р. Використання аудіовізуальних засобів навчання з метою формування німецькомовної лексичної компетентності у говорінні учнів 6-го класу : курсова робота / Є. Р. Лазебна ; наук. кер. В. П. Свиридюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 38 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6154 | |
dc.description.abstract | У сучасних умовах розвитку освіти та постійної потреби у вдосконаленні навчального процесу, використання аудіовізуальних засобів для формування лексичної компетентності учнів німецької мови у говорінні стає надзвичайно актуальним. Обґрунтованим фактором для вибору цієї теми є необхідність використання аудіовізуальних засобів навчання для успішного формування лексичної компетентності в німецькій мові серед учнів 6-го класу. В першому розділі роботи досліджено поняття "аудіовізуальні засоби навчання" та їхню роль у навчальному процесі зокрема з огляду на формування лексичної компетентності. Також проаналізовано методи та прийоми роботи з аудіовізуальними матеріалами, спрямовані на досягнення виховних та навчальних цілей. В другому розділі роботи проведено експериментальне дослідження, в ході якого використовувалися методи анкетування та спостереження. Оцінювалася ефективність використання аудіовізуальних засобів у навчанні німецької мови та їх вплив на формування лексичної компетентності учнів 6-го класу. | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т | en_US |
dc.subject | аудіовізуальні засоби | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.subject | німецька мова | en_US |
dc.subject | лексична компетентність | en_US |
dc.subject | учні | en_US |
dc.subject | говоріння | en_US |
dc.subject | ефективність | en_US |
dc.subject | методика навчання | en_US |
dc.subject | інтерактивність | en_US |
dc.subject | педагогічні методи | en_US |
dc.subject | анкетування | en_US |
dc.subject | спостереження | en_US |
dc.subject | використання технологій | en_US |
dc.subject | вивчення іноземної мови | en_US |
dc.subject | audiovisual aids | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | German language | en_US |
dc.subject | lexical competence | en_US |
dc.subject | students | en_US |
dc.subject | speaking | en_US |
dc.subject | effectiveness | en_US |
dc.subject | teaching methodology | en_US |
dc.subject | interactivity | en_US |
dc.subject | pedagogical methods | en_US |
dc.subject | surveys | en_US |
dc.subject | observation | en_US |
dc.subject | technology utilization | en_US |
dc.subject | foreign language learning | en_US |
dc.title | Використання аудіовізуальних засобів навчання з метою формування німецькомовної лексичної компетентності у говорінні учнів 6-го класу | en_US |
dc.type | Other | en_US |