Abstract:
У сучасних умовах розвитку освіти та постійної потреби у вдосконаленні
навчального процесу, використання аудіовізуальних засобів для формування
лексичної компетентності учнів німецької мови у говорінні стає надзвичайно
актуальним. Обґрунтованим фактором для вибору цієї теми є необхідність
використання аудіовізуальних засобів навчання для успішного формування
лексичної компетентності в німецькій мові серед учнів 6-го класу.
В першому розділі роботи досліджено поняття "аудіовізуальні засоби навчання"
та їхню роль у навчальному процесі зокрема з огляду на формування лексичної
компетентності. Також проаналізовано методи та прийоми роботи з
аудіовізуальними матеріалами, спрямовані на досягнення виховних та
навчальних цілей.
В другому розділі роботи проведено експериментальне дослідження, в ході
якого використовувалися методи анкетування та спостереження. Оцінювалася
ефективність використання аудіовізуальних засобів у навчанні німецької мови та
їх вплив на формування лексичної компетентності учнів 6-го класу.