Repository of
Kyiv National Linguistic University

Дослідження ефективності рекламної кампанії на основі аналізу поведінки споживачів

Show simple item record

dc.contributor.author Чилібійська, Анастасія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2024-06-03T09:19:17Z
dc.date.available 2024-06-03T09:19:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Чилібійська А. Д. Дослідження ефективності рекламної кампанії на основі аналізу поведінки споживачів : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / А. Д. Чилібійська ; наук. кер. Н. В. Шульпіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - 35 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6180
dc.description.abstract Актуальність теми даної курсової роботи полягає в необхідності розуміння того, яким чином рекламні кампанії впливають на споживчу поведінку. Особливо важливо це для брендів, які знаходяться в висококонкурентному середовищі, де кожен елемент маркетингової стратегії може мати вирішальне значення. Об'єктом дослідження є комунікаційна політика компаніі, а предметом – методи оцінки ефективності впливу рекламних кампаній на поведінку споживачів. Мета курсової роботи полягає у визначенні дієвих методів дослідження ефективності рекламної кампанії на основі аналізу поведінки. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.title Дослідження ефективності рекламної кампанії на основі аналізу поведінки споживачів en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account