dc.contributor.author |
Чилібійська, Анастасія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-03T09:19:17Z |
|
dc.date.available |
2024-06-03T09:19:17Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Чилібійська А. Д. Дослідження ефективності рекламної кампанії на основі аналізу поведінки споживачів : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / А. Д. Чилібійська ; наук. кер. Н. В. Шульпіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - 35 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6180 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність теми даної курсової роботи полягає в необхідності розуміння того, яким чином рекламні кампанії впливають на споживчу поведінку. Особливо важливо це для брендів, які знаходяться в висококонкурентному середовищі, де кожен елемент маркетингової стратегії може мати вирішальне значення.
Об'єктом дослідження є комунікаційна політика компаніі, а предметом – методи оцінки ефективності впливу рекламних кампаній на поведінку споживачів.
Мета курсової роботи полягає у визначенні дієвих методів дослідження ефективності рекламної кампанії на основі аналізу поведінки. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.title |
Дослідження ефективності рекламної кампанії на основі аналізу поведінки споживачів |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |