Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Вивчення ставлення споживачів до компанії (на прикладі компанії «Tesla»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Удінцева, Дарина Юріївна
dc.date.accessioned 2024-06-03T09:20:04Z
dc.date.available 2024-06-03T09:20:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Удінцева Д. Ю. Вивчення ставлення споживачів до компанії (на прикладі компанії «Tesla») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / Д. Ю. Удінцева ; наук. кер. Н. В. Шульпіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - 29 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6181
dc.description.abstract Актуальність теми зумовлена необхідністю для бізнесу орієнтуватися у складній взаємодії факторів, включаючи тиск з боку конкурентів, технологічні інновації та соціокультурні тенденції, щоб ефективно залучати та утримувати свою клієнтську базу. В основі цього непростого завдання лежить необхідність розуміння та відповідного реагування на ставлення споживачів до компаній. Адже зрозумівши їх настрої, компанії можуть адаптувати свої маркетингові стратегії, товарні пропозиції та клієнтський досвід, щоб краще відповідати цільовій аудиторії, тим самим підвищуючи задоволеність споживачів та зміцнюючи лояльність до бренду. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.title Вивчення ставлення споживачів до компанії (на прикладі компанії «Tesla») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу