dc.contributor.author |
Коземчук, Наталія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-04T09:50:41Z |
|
dc.date.available |
2024-06-04T09:50:41Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Коземчук Н. В. Роль англійської мови в громадянському вихованні підлітків: курсова робота з педагогіки / Н. В. Коземчук ; наук. кер. К. В. Годлевська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 40 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6238 |
|
dc.description.abstract |
В умовах коли у нашій країні розгорнулася повномасштабна війна, громадянське виховання набуває особливої актуальності у житті кожної особи. Значущість підтримки та розвитку демократичного громадянського суспільства в Україні зумовили вибір теми курсової роботи «Роль англійської мови в громадянському вихованні підлітків».
У першому розділі роботи обґрунтовано сутність поняття «громадянське виховання» та визначено його основні завдання. Розкрито основні чинники громадянського виховання, які впливають на рівень сформованості громадянського виховання підлітків. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури висвітлено особливості громадянського виховання підлітків та охарактеризовано роль англійської мови як засобу формування громадянського виховання. У другому розділі здійснено емпіричне дослідження ролі громадянського виховання 5-8 класів на базі Джурівського ліцею. Продемонстровано критерії, які допомогли з'ясувати рівень сформованості громадянського виховання учнів 5-8 класі, проаналізовані дані анкетування та доведено, що використання англійської мови як засобу навчання та комунікації може ефективно сприяти формуванню громадянських цінностей та навичок у підлітків. Визначено рівень громадянського виховання учнів 5-8 класів Джурівського ліцею. Надано рекомендацію щодо покращення використання англійської мови як засобу формування громадянського виховання, який створює можливості для поглибленого вивчення культурних та соціальних аспектів, сприяє розвитку міжкультурної компетентності та підготовці підлітків до активної участі у сучасному світі. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
громадянське виховання |
en_US |
dc.subject |
чинники |
en_US |
dc.subject |
демократія |
en_US |
dc.subject |
масова культура |
en_US |
dc.subject |
економічні умови |
en_US |
dc.subject |
політичні умови |
en_US |
dc.subject |
соціокультурне середовище |
en_US |
dc.subject |
громадянська свідомість |
en_US |
dc.subject |
підлітки |
en_US |
dc.subject |
civic education |
en_US |
dc.subject |
factors |
en_US |
dc.subject |
democracy |
en_US |
dc.subject |
mass culture |
en_US |
dc.subject |
economic conditions |
en_US |
dc.subject |
political conditions |
en_US |
dc.subject |
socio-cultural environment |
en_US |
dc.subject |
civic consciousness |
en_US |
dc.subject |
teenagers |
en_US |
dc.title |
Роль англійської мови в громадянському вихованні підлітків |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |