Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пащенко, Марія Євгенівна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-04T09:53:00Z | |
dc.date.available | 2024-06-04T09:53:00Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Пащенко М. Є. Розвиток інклюзивної освіти в Україні : курсова робота з педагогіки / М. Є. Пащенко ; наук. кер. К. В. Годлевська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 34 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6241 | |
dc.description.abstract | В умовах удосконалення освіти в Україні, наша держава не могла залишитися осторонь від розвитку такого напрямку як інклюзивна освіта, яка розрахована на дітей з особливими освітніми потребами, яким необхідна додаткова підтримка батьків та допомога з боку вчителів у якісному навчанні та соціалізації. Суспільне та педагогічне значення даної проблеми і зумовило вибір теми для курсової роботи на тему: «Розвиток інклюзивної освіти в Україні». У першому розділі роботи описана роль дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних школах, їх потреби та можливості вирішення різних проблем пов’язаного з їх навчанням; також охарактеризований розвиток сучасної інклюзивної освіти в Україні. У другому розділі роботи описаний історичний розвиток інклюзивної освіти і Україні; проаналізована роль різних фахівців, наприклад, вчителів, лікарів, психологів тощо, і процесі інклюзивного навчання; та описані дві школи з інклюзивними класами, проаналізована їх робота з дітьми та описані різні методи, якими вони користуються в процесі навчання. | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т. | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | дитина з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | фахівці | en_US |
dc.subject | інклюзивні школи | en_US |
dc.subject | inclusive education | en_US |
dc.subject | child with special educational needs | en_US |
dc.subject | specialists | en_US |
dc.subject | inclusive schools | en_US |
dc.title | Розвиток інклюзивної освіти в Україні | en_US |
dc.type | Other | en_US |