Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Смусь, Софія Вадимівна
dc.date.accessioned 2024-06-04T21:35:30Z
dc.date.available 2024-06-04T21:35:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Смусь С. В. Проблема перекладу мови реклами сучасних турецьких ЗМІ : курсова робота / С. В. Смусь ; наук. кер. О. С. Польова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 33 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6258
dc.description.abstract Мета нашої роботи полягає у вивченні та аналізі проблем перекладу мови реклами сучасних турецьких ЗМІ з метою розробки практичних рекомендацій для перекладачів та маркетологів, які працюють у цій сфері. Досягнення поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань: - дослідити історичний шлях становлення перекладознавства як науки, зокрема вказати на ключові етапи та лінгвістів, які вплинули на його розвиток; - розглянути різноманітні форми, мету та методи перекладу з огляду на їхнє практичне значення; - виявити основні лексичні та граматичні труднощі перекладу рекламних текстів з турецької мови та знайти ефективні способи їх подолання;- визначити різні стратегії перекладу, які застосовуються при перекладі турецьких рекламних текстів, та їх вплив на ефективність комунікації з аудиторією; - дослідити стилістичні особливості перекладу турецьких рекламних текстів та їх вплив на сприйняття цільовою аудиторією. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Проблема перекладу мови реклами сучасних турецьких ЗМІ en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу