Abstract:
У кваліфікаційній роботі досліджено роль реклами на ринку туристичних
послуг. Основною метою було продемонструвати важливість реклами в
туристичній індустрії, проаналізувати використання різних рекламних стратегій
в Україні та за її межами, а також виявити проблеми та перспективи її розвитку.
Завдання включало в себе розгляд основних функцій реклами в туристичній
галузі, аналіз особливостей її застосування, вивчення досвіду зарубіжних
рекламних кампаній, визначення стратегічних напрямків розвитку, а також
виявлення проблем у цій сфері. Об'єктом дослідження стала реклама на ринку
туристичних послуг, а предметом - особливості її використання. В процесі
дослідження були використані методи аналізу, синтезу, порівняння, аналогій та
прогнозування.
У роботі була розглянута важливість рекламної діяльності в туристичній
галузі, проаналізовано приклади ефективних рекламних кампаній провідних
туристичних підприємств як в Україні, так і за кордоном. На основі
проведеного дослідження були зроблені висновки щодо проблем та перспектив
розвитку рекламної діяльності в цій сфері та надано рекомендації для
підвищення її ефективності.