Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Донець, Марія Русланівна
dc.date.accessioned 2024-06-06T08:32:19Z
dc.date.available 2024-06-06T08:32:19Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Донець М. Р. Аналіз ефективності реклами на ринку туристичних послуг : кваліфікаційна робота бакалавра / М. Р. Донець ; наук. кер. О. В. Кучай ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 61 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6313
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі досліджено роль реклами на ринку туристичних послуг. Основною метою було продемонструвати важливість реклами в туристичній індустрії, проаналізувати використання різних рекламних стратегій в Україні та за її межами, а також виявити проблеми та перспективи її розвитку. Завдання включало в себе розгляд основних функцій реклами в туристичній галузі, аналіз особливостей її застосування, вивчення досвіду зарубіжних рекламних кампаній, визначення стратегічних напрямків розвитку, а також виявлення проблем у цій сфері. Об'єктом дослідження стала реклама на ринку туристичних послуг, а предметом - особливості її використання. В процесі дослідження були використані методи аналізу, синтезу, порівняння, аналогій та прогнозування. У роботі була розглянута важливість рекламної діяльності в туристичній галузі, проаналізовано приклади ефективних рекламних кампаній провідних туристичних підприємств як в Україні, так і за кордоном. На основі проведеного дослідження були зроблені висновки щодо проблем та перспектив розвитку рекламної діяльності в цій сфері та надано рекомендації для підвищення її ефективності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject tourism services market en_US
dc.subject advertising campaign en_US
dc.subject strategic directions of development en_US
dc.subject tourism industry en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject ринок туристичних послуг en_US
dc.subject рекламна кампанія en_US
dc.subject стратегічні напрямки розвитку en_US
dc.subject туристична індустрія. en_US
dc.title Аналіз ефективності реклами на ринку туристичних послуг en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу