Abstract:
Мета дослідження − виявити та обґрунтувати інноваційні підходи в
подієвому туризмі на прикладі Німеччини з метою визначення їхнього впливу
на розвиток туристичної індустрії.
Для досягнення мети треба виконати такі завдання:
− розглянути понятійно-термінологічний апарат дослідження;
− провести аналіз чинників розвитку подієвого туризму;
− проаналізувати ресурсний потенціал Німеччини для розвитку
подієвого туризму;
− описати технологічні та культурні аспекти інновацій в подієвому
туризмі;
− зробити огляд сучасних тенденцій у розвитку подієвого туризму;
− визначити роль інновацій у подієвому туризмі та шляхи їх
вдосконалення;
− дослідити ринок подієвого туризму Німеччини, як приклад для
наслідування для України.
Об’єкт дослідження − процес розвитку інновацій в подієвому туризмі.
Предмет дослідження − технологічні та культурні аспекти інновацій
подієвого туризму та їх роль у розвитку. Методи дослідження − історико-хронологічний для дослідження
походження та виникнення терміну «подієвий туризм»; системний підхід;
метод узагальнення та систематизації; статистичного та порівняльного
аналізу; аналіз та синтез; графічний метод тощо.
За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження
інновацій у подієвому туризмі та описані шляхи їх вдосконалення.