Abstract:
Основною метою роботи є дослідження шляхів просування бренду компанії в соціальних мережах на прикладі рекламного агентства ТОВ «ІНТАРГЕТ».
У першому розділі кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні основи маркетингу у соціальних мережах, розглянуто впізнаваність бренду, маркетингові заходи щодо її підвищення, розкрито поняття і сутність інструмента маркетингу у соціальних мережах.
Другий розділ роботи було присвячено з’ясуванню відомостей про бренд компанії ТОВ «ІНТАРГЕТ». Проведено маркетинговий аналіз середовища, в якому функціонує підприємство. Досліджено маркетингові заходи щодо підвищення впізнаваності бренду компанії ТОВ «ІНТАРГЕТ» в соціальних мережах.
У третьому розділ кваліфікаційної роботи було визначено напрямки та розроблено шляхи удосконалення маркетингових заходів щодо підвищення впізнаваності бренду компанії ТОВ «ІНТАРГЕТ» в соціальних мережах.
Практичні результати проведеного дослідження полягають у застосуванні рекомендацій автора, щодо підвищення ефективності оцінки рівня задоволеності клієнтів ТОВ «ІНТАРГЕТ».