Repository of
Kyiv National Linguistic University

Просування бренду компанії в соціальних мережах (на прикладі ТОВ «Інтаргет»)

Show simple item record

dc.contributor.author Гагін, Владислав Ярославович
dc.date.accessioned 2024-06-09T18:16:46Z
dc.date.available 2024-06-09T18:16:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гагін В. Я. Просування бренду компанії в соціальних мережах (на прикладі ТОВ «Інтаргет») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / В. Я. Гагін ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 53 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6386
dc.description.abstract Основною метою роботи є дослідження шляхів просування бренду компанії в соціальних мережах на прикладі рекламного агентства ТОВ «ІНТАРГЕТ». У першому розділі кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні основи маркетингу у соціальних мережах, розглянуто впізнаваність бренду, маркетингові заходи щодо її підвищення, розкрито поняття і сутність інструмента маркетингу у соціальних мережах. Другий розділ роботи було присвячено з’ясуванню відомостей про бренд компанії ТОВ «ІНТАРГЕТ». Проведено маркетинговий аналіз середовища, в якому функціонує підприємство. Досліджено маркетингові заходи щодо підвищення впізнаваності бренду компанії ТОВ «ІНТАРГЕТ» в соціальних мережах. У третьому розділ кваліфікаційної роботи було визначено напрямки та розроблено шляхи удосконалення маркетингових заходів щодо підвищення впізнаваності бренду компанії ТОВ «ІНТАРГЕТ» в соціальних мережах. Практичні результати проведеного дослідження полягають у застосуванні рекомендацій автора, щодо підвищення ефективності оцінки рівня задоволеності клієнтів ТОВ «ІНТАРГЕТ». en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Просування бренду компанії в соціальних мережах (на прикладі ТОВ «Інтаргет») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account