dc.contributor.author |
Гагін, Владислав Ярославович |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-09T18:16:46Z |
|
dc.date.available |
2024-06-09T18:16:46Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гагін В. Я. Просування бренду компанії в соціальних мережах (на прикладі ТОВ «Інтаргет») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / В. Я. Гагін ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 53 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6386 |
|
dc.description.abstract |
Основною метою роботи є дослідження шляхів просування бренду компанії в соціальних мережах на прикладі рекламного агентства ТОВ «ІНТАРГЕТ».
У першому розділі кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні основи маркетингу у соціальних мережах, розглянуто впізнаваність бренду, маркетингові заходи щодо її підвищення, розкрито поняття і сутність інструмента маркетингу у соціальних мережах.
Другий розділ роботи було присвячено з’ясуванню відомостей про бренд компанії ТОВ «ІНТАРГЕТ». Проведено маркетинговий аналіз середовища, в якому функціонує підприємство. Досліджено маркетингові заходи щодо підвищення впізнаваності бренду компанії ТОВ «ІНТАРГЕТ» в соціальних мережах.
У третьому розділ кваліфікаційної роботи було визначено напрямки та розроблено шляхи удосконалення маркетингових заходів щодо підвищення впізнаваності бренду компанії ТОВ «ІНТАРГЕТ» в соціальних мережах.
Практичні результати проведеного дослідження полягають у застосуванні рекомендацій автора, щодо підвищення ефективності оцінки рівня задоволеності клієнтів ТОВ «ІНТАРГЕТ». |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Просування бренду компанії в соціальних мережах (на прикладі ТОВ «Інтаргет») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |