Repository of
Kyiv National Linguistic University

Ефективність маркетингової діяльності компанії на прикладі ТОВ «Столична Ювелірна Фабрика»

Show simple item record

dc.contributor.author Кравчук, Анастасія Олегівна
dc.date.accessioned 2024-06-09T18:23:21Z
dc.date.available 2024-06-09T18:23:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кравчук А. О. Ефективність маркетингової діяльності компанії на прикладі ТОВ «Столична Ювелірна Фабрика»: кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / А. О. Кравчук ; наук. кер. Н. І. Решетник ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 76 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6390
dc.description.abstract Метою дослідження є вивчення теоретичних аспектів забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Столична Ювелірна Фабрика". У першому розділі були розглянуті основні принципи та інструменти маркетингової діяльності підприємств. Також були визначені фактори, що впливають на ефективність маркетингової діяльності. Другий розділ містить загальну характеристику організаційно-економічної діяльності підприємства. Крім того, визначено основні напрямки маркетингової діяльності, проаналізовано та оцінено ефективність маркетингової діяльності компанії. У цьому розділі було проведено комплекс маркетингу 4Р, визначено сильні та слабкі сторони, переваги та потенційні можливості і загрози компанії за допомогою swot-аналізу. Також було проаналізовано портрет цільової аудиторії, виявлено основні канали комунікації з потенційними споживачами, визначено мотиви купівлі та потреби цільової аудиторії. В третьому розділі було проведено аналіз конкурентів за різними параметрами, представлені заходи щодо оптимізації маркетингової діяльності з метою підвищення її ефективності, створено медіа-план та проведено аналіз конкурентних переваг компанії за допомогою якого було визначено ефективність маркетингової діяльності компанії. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Ефективність маркетингової діяльності компанії на прикладі ТОВ «Столична Ювелірна Фабрика» en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account