Abstract:
Метою дослідження є вивчення теоретичних аспектів забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Столична Ювелірна Фабрика".
У першому розділі були розглянуті основні принципи та інструменти маркетингової діяльності підприємств. Також були визначені фактори, що впливають на ефективність маркетингової діяльності.
Другий розділ містить загальну характеристику організаційно-економічної діяльності підприємства. Крім того, визначено основні напрямки маркетингової діяльності, проаналізовано та оцінено ефективність маркетингової діяльності компанії. У цьому розділі було проведено комплекс маркетингу 4Р, визначено сильні та слабкі сторони, переваги та потенційні можливості і загрози компанії за допомогою swot-аналізу. Також було проаналізовано портрет цільової аудиторії, виявлено основні канали комунікації з потенційними споживачами, визначено мотиви купівлі та потреби цільової аудиторії.
В третьому розділі було проведено аналіз конкурентів за різними параметрами, представлені заходи щодо оптимізації маркетингової діяльності з метою підвищення її ефективності, створено медіа-план та проведено аналіз конкурентних переваг компанії за допомогою якого було визначено ефективність маркетингової діяльності компанії.