Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетинг на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі ТОВ «ПРОБІОГАРД»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куртгьоз, Поліна Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-06-09T18:25:43Z
dc.date.available 2024-06-09T18:25:43Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Куртгьоз П. С. Маркетинг на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі ТОВ «ПРОБІОГАРД») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / П. С. Куртгьоз ; наук. кер. А. В. Богачова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 61 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6391
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку інтелектуальних продуктів, особливостей маркетингу на ринку інтелектуальних продуктів, систематизація, закріплення та поглиблення знань набутих в процесі навчання та їх практичної реалізації, що полягають у розробці напрямів удосконалення комплексу маркетингу в діяльності підприємства сфери пробіотичної дезінфекції та догляду на прикладі ТОВ «ПРОБІОГАРД». Завданнями для досягнення мети дослідження були: аналіз ринку інтелектуальних продуктів; огляд теоретичних аспектів маркетингу на ринку інтелектуальних продуктів; створити характеристику підприємства; аналіз маркетингового середовища; вибір маркетингових інструментів для ТОВ «ПРОБІОГАРД» та надання рекомендацій щодо напрямків удосконалення комплексу маркетингу в діяльності даного підприємства. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Маркетинг на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі ТОВ «ПРОБІОГАРД») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу