Abstract:
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку інтелектуальних продуктів, особливостей маркетингу на ринку інтелектуальних продуктів, систематизація, закріплення та поглиблення знань набутих в процесі навчання та їх практичної реалізації, що полягають у розробці напрямів удосконалення комплексу маркетингу в діяльності підприємства сфери пробіотичної дезінфекції та догляду на прикладі ТОВ «ПРОБІОГАРД». Завданнями для досягнення мети дослідження були: аналіз ринку інтелектуальних продуктів; огляд теоретичних аспектів маркетингу на ринку інтелектуальних продуктів; створити характеристику підприємства; аналіз маркетингового середовища; вибір маркетингових інструментів для ТОВ «ПРОБІОГАРД» та надання рекомендацій щодо напрямків удосконалення комплексу маркетингу в діяльності даного підприємства.