dc.contributor.author |
Куртгьоз, Поліна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-09T18:25:43Z |
|
dc.date.available |
2024-06-09T18:25:43Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Куртгьоз П. С. Маркетинг на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі ТОВ «ПРОБІОГАРД») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / П. С. Куртгьоз ; наук. кер. А. В. Богачова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 61 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6391 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку інтелектуальних продуктів, особливостей маркетингу на ринку інтелектуальних продуктів, систематизація, закріплення та поглиблення знань набутих в процесі навчання та їх практичної реалізації, що полягають у розробці напрямів удосконалення комплексу маркетингу в діяльності підприємства сфери пробіотичної дезінфекції та догляду на прикладі ТОВ «ПРОБІОГАРД». Завданнями для досягнення мети дослідження були: аналіз ринку інтелектуальних продуктів; огляд теоретичних аспектів маркетингу на ринку інтелектуальних продуктів; створити характеристику підприємства; аналіз маркетингового середовища; вибір маркетингових інструментів для ТОВ «ПРОБІОГАРД» та надання рекомендацій щодо напрямків удосконалення комплексу маркетингу в діяльності даного підприємства. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Маркетинг на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі ТОВ «ПРОБІОГАРД») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |