Abstract:
Основною метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Ideal International».
У першому розділі було розглянуто визначення малого бізнесу, що таке маркетинг, та яка різниця між малим та великим бізнесом. Яка роль маркетингу на підприємствах малого бізнесу та які функції та принципи маркетингу на підприємстві малого бізнесу.
Другий розділ було присвячено з’ясуванню поточного стану ТОВ «Ideal International» на ринку. Було детально проаналізовано оновлений сайт компанії та проведення порівняння з попереднім. Було проаналізовано фінансові показники діяльності за 3 роки. Визначено основних конкурентів компанії на ринку та проведено аналіз сайтів цих конкурентів. Визначення сильних та слабких сторін компанії. Та було проведення аналізу соціальних мереж за для виявлення залученості цільової аудиторії до життя «Ideal International».
У третьому розділі було досліджено задоволеність та важливості функціоналу ТОВ «Ideal International» та побудовано матрицю CSI, а також було розроблено рекомендації щодо напрямів удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Ideal International».
Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає у впровадженні запропонованих рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності на базі виробничої практики ТОВ «Ideal International».