Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Організація маркетингу на підприємстві малого бізнесу (на прикладі ТОВ «Ideal International»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пелих, Валентина Русланівна
dc.date.accessioned 2024-06-09T18:32:34Z
dc.date.available 2024-06-09T18:32:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пелих В. Р. Організація маркетингу на підприємстві малого бізнесу (на прикладі ТОВ «Ideal International») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / В. Р. Пелих ; наук. кер. О. О. Брайловська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 119 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6395
dc.description.abstract Основною метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Ideal International». У першому розділі було розглянуто визначення малого бізнесу, що таке маркетинг, та яка різниця між малим та великим бізнесом. Яка роль маркетингу на підприємствах малого бізнесу та які функції та принципи маркетингу на підприємстві малого бізнесу. Другий розділ було присвячено з’ясуванню поточного стану ТОВ «Ideal International» на ринку. Було детально проаналізовано оновлений сайт компанії та проведення порівняння з попереднім. Було проаналізовано фінансові показники діяльності за 3 роки. Визначено основних конкурентів компанії на ринку та проведено аналіз сайтів цих конкурентів. Визначення сильних та слабких сторін компанії. Та було проведення аналізу соціальних мереж за для виявлення залученості цільової аудиторії до життя «Ideal International». У третьому розділі було досліджено задоволеність та важливості функціоналу ТОВ «Ideal International» та побудовано матрицю CSI, а також було розроблено рекомендації щодо напрямів удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Ideal International». Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає у впровадженні запропонованих рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності на базі виробничої практики ТОВ «Ideal International». en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Організація маркетингу на підприємстві малого бізнесу (на прикладі ТОВ «Ideal International») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу