Abstract:
Курсова робота присвячена дослідженню прагматичної спрямованості іспаномовного рекламного тексту. У роботі окреслено зміст поняття реклами та прагматичної спрямованості тексту. У першому розділі уточнено поняття реклами, представлені та охарактеризовані види реклами. Описуємо поняття реклами та її застосування в повсякденному житті.
У другому розділі наводимо визначення прагматичної спрямованості іспаномовного рекламного тексту та аналізуємо приклади з реклами. Також досліджуємо як реклама може маніпулювати людьми, тобто, пояснюємо вплив реклами людину.
Основними методами дослідження є аналітичний і синтетичний. Аналітичні та синтетичні методи служать для детального розгляду становлення, розвитку та впливу реклами на людину, визначення її характеристик, завдань, об’єктів, цілей, інструментів, а також – значення реклами та її впливу явища в наші дні.