Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Прагматична спрямованість іспаномовного рекламного тексту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойченко, Анна Романівна
dc.date.accessioned 2024-06-10T12:00:28Z
dc.date.available 2024-06-10T12:00:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бойченко А. Р. Прагматична спрямованість іспаномовного рекламного тексту : курсова робота / А. Р. Бойченко ; наук. кер. Н. В. Бохун ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 37 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6408
dc.description.abstract Курсова робота присвячена дослідженню прагматичної спрямованості іспаномовного рекламного тексту. У роботі окреслено зміст поняття реклами та прагматичної спрямованості тексту. У першому розділі уточнено поняття реклами, представлені та охарактеризовані види реклами. Описуємо поняття реклами та її застосування в повсякденному житті. У другому розділі наводимо визначення прагматичної спрямованості іспаномовного рекламного тексту та аналізуємо приклади з реклами. Також досліджуємо як реклама може маніпулювати людьми, тобто, пояснюємо вплив реклами людину. Основними методами дослідження є аналітичний і синтетичний. Аналітичні та синтетичні методи служать для детального розгляду становлення, розвитку та впливу реклами на людину, визначення її характеристик, завдань, об’єктів, цілей, інструментів, а також – значення реклами та її впливу явища в наші дні. en_US
dc.language.iso es en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject прагматична спрямованість en_US
dc.subject прагматизм en_US
dc.title Прагматична спрямованість іспаномовного рекламного тексту en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу