Repository of
Kyiv National Linguistic University

Культура управління в організації (на прикладі ТОВ «АТБ МАРКЕТ»)

Show simple item record

dc.contributor.author Смілянець, Роман Сергійович
dc.date.accessioned 2024-06-10T13:26:03Z
dc.date.available 2024-06-10T13:26:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Смілянець Р. С. Культура управління в організації (на прикладі ТОВ «АТБ МАРКЕТ») : кваліфікаційна робота бакалавра з менеджменту / Р. С. Смілянець ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 55 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6426
dc.description.abstract Актуальність теми обумовлена тим, що корпоративна культура надає організації свого, оригінального вигляду в очах клієнтів і партнерів, що є важливим фактором діяльності компанії в умовах сучасного ринку. Корпоративна культура пояснює чому сильна корпоративна культура часто асоціюється з корпоративним успіхом. Корпоративна культура важлива як ніколи, оскільки організаціям необхідно гарантувати, що ті люди, які збільшують прибуток, хочуть залишатися в організації та продовжувати докладати зусиль до своєї роботи на благо організації. Дослідження поточного стану корпоративної культури допоможе зрозуміти та обґрунтувати відбір претендентів на роботу, а також спрогнозувати майбутній розвиток компанії та співробітників. Тема корпоративної культури містить достатню кількість емпіричних даних практичних досліджень та теоретичних розробок у рамках таких дисциплін як соціологія праці, соціологія організаційних структур, психологія, соціологія менеджменту, соціальна психологія, філософія. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Культура управління в організації (на прикладі ТОВ «АТБ МАРКЕТ») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account