Abstract:
Актуальність теми обумовлена тим, що корпоративна культура надає
організації свого, оригінального вигляду в очах клієнтів і партнерів, що є
важливим фактором діяльності компанії в умовах сучасного ринку.
Корпоративна культура пояснює чому сильна корпоративна культура
часто асоціюється з корпоративним успіхом. Корпоративна культура важлива
як ніколи, оскільки організаціям необхідно гарантувати, що ті люди, які
збільшують прибуток, хочуть залишатися в організації та продовжувати
докладати зусиль до своєї роботи на благо організації. Дослідження поточного стану корпоративної культури допоможе зрозуміти та обґрунтувати відбір претендентів на роботу, а також спрогнозувати майбутній розвиток компанії та співробітників. Тема
корпоративної культури містить достатню кількість емпіричних даних
практичних досліджень та теоретичних розробок у рамках таких дисциплін як
соціологія праці, соціологія організаційних структур, психологія, соціологія
менеджменту, соціальна психологія, філософія.