Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Дослідження конкурентноспроможності конкретного товару (на прикладі торгової марки «Живчик»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Смоляр, Вікторія Андріївна
dc.date.accessioned 2024-06-11T12:03:03Z
dc.date.available 2024-06-11T12:03:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Смоляр В. А. Дослідження конкурентноспроможності конкретного товару (на прикладі торгової марки «Живчик») : курсова робота з курсу "Маркетингові дослідження" / В. А. Смоляр ; наук. кер. Н. В. Шульпіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 27 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6463
dc.description.abstract Актуальність теми «Дослідження конкурентоспроможності товарів» на прикладі ТМ «Живчик» полягає в наступних причинах. По перше, у зв язку з посиленням конкуренції на ринку, важливим є дослідження факторів, що впливають на конкурентоспроможність продукції, щоб компанія краще адаптувалась до вимог ринку. По друге, аналіз конкурентних переваг ТМ «Живчик» дозволить виявити її сильні та слаб кі сторони, а також можливості для поліпшення якості й характеристик товару з урахуванням потреб споживачів. По третє, отримані результати дослідження будуть використані для прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності виробництва, маркетинг у та збуту з метою збільшення обсягів продажів і прибутку. І по четверте, результати аналізу конкурентоспроможності допоможуть визначити основні напрямки підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах ринкової економіки. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.title Дослідження конкурентноспроможності конкретного товару (на прикладі торгової марки «Живчик») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу