Abstract:
Актуальність теми «Дослідження конкурентоспроможності товарів» на прикладі ТМ «Живчик» полягає в наступних причинах. По перше, у зв язку з посиленням конкуренції на ринку, важливим є дослідження факторів, що впливають на
конкурентоспроможність продукції, щоб компанія краще адаптувалась до
вимог ринку. По друге, аналіз конкурентних переваг ТМ «Живчик»
дозволить виявити її сильні та слаб кі сторони, а також можливості для
поліпшення якості й характеристик товару з урахуванням потреб
споживачів. По третє, отримані результати дослідження будуть
використані для прийняття управлінських рішень щодо підвищення
ефективності виробництва, маркетинг у та збуту з метою збільшення
обсягів продажів і прибутку. І по четверте, результати аналізу
конкурентоспроможності допоможуть визначити основні напрямки
підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах ринкової
економіки.