Repository of
Kyiv National Linguistic University

Іншомовні запозичення у сучасному французькому рекламному дискурсі: семантико-прагматичний аспект

Show simple item record

dc.contributor.author Бугайова, Яна Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-06-14T14:00:23Z
dc.date.available 2024-06-14T14:00:23Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бугайова Я. С. Іншомовні запозичення у сучасному французькому рекламному дискурсі: семантико-прагматичний аспект = Emprunts étrangers dans le discours publicitaire Français moderne : aspect sémantique et pragmatique : курсова робота з філології / Я. С. Бугайова ; наук. кер. В. О. Рубан ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 51 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6528
dc.description.abstract Будь-яка мова – це живий організм, лексичний запас якого постійно змінюється під впливом світових тенденцій та через взаємодію з іншими мовами. Французькій мові теж не вдалось уникнути проникнення інтернаціоналізмів та інших іншомовних запозичень. Незважаючи на активну боротьбу пуристів проти наповнення французької мови лексичними одиницями, запозиченими з інших мов, особливо у випадках, коли у французькій мові існує еквівалент, сучасна французька реклама наповнена скрізь запозиченнями та навіть англомовними слоганами. Функціонування останніх та необхідність їх використання викликає інтерес лінгвістів та перекладачів. У теоретичній частині досліджено понятійний апарат запозичень, розглянуті аспекти, за якими класифікують запозичення, досліджено функції запозичень, а також визначено, що рекламний дискурс – форма комунікації, що сприяє постачанню та торгівлі товарами та послугами, із використанням засобів впливу на потенційного споживача. У другому, практичному розділі аналіз підібраного ілюстративного матеріалу демонструє наявність запозичень з англійської, латинської, іспанської, італійської мов, а також іншомовних вкраплень та англійськомовних слоганів у французькомовній рекламі. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject запозичення en_US
dc.subject дискурс en_US
dc.subject комунікація en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject прагматична лінгвістика en_US
dc.subject вплив en_US
dc.title Іншомовні запозичення у сучасному французькому рекламному дискурсі: семантико-прагматичний аспект en_US
dc.title.alternative Emprunts étrangers dans le discours publicitaire Français moderne : aspect sémantique et pragmatique en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account