dc.contributor.author |
Моїсеєнко, Дмитро Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-20T08:59:47Z |
|
dc.date.available |
2024-06-20T08:59:47Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Моїсеєнко Д. О. Переклад та локалізація комп'ютерних ігор (на матеріалі сучасних корейської, англійської та української мов) : курсова робота / Д. О. Моїсеєнко ; наук. кер. Н. О. Пророченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 38 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6627 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи слугує проведення детального аналізу
теоретичної бази відомостей, що безпосередньо стосуються
внутрішніх понять, методів виконання та функціональних проблем
процесу локалізації, а також демонстрація практичного порівняння
адаптованих ігрових одиниць, їх якостей та успіху застосування.
Задля досягнення окреслених цілей роботи було визначено
низку основних завдань:
1) Аналіз теоретичної бази наявних джерел, що стосуються
підходів та різновидів ведення процесу перекладу та адаптації
комп’ютерних ігор;
2) Огляд методів та інструментів перекладу і локалізації;
3) Визначення впливу мовних особливостей на локалізацію
розважального матеріалу;
4) Окреслення загального і технічного взаємозв’язку між
адаптацією мовного матеріалу й геймдизайном;
5) Створення вибірки конкретних ігрових одиниць та проведення
практичного порівняльного аналізу варіацій локалізованих
комп’ютерних ігор, їх успіху та якісних особливостей. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
언어학 |
en_US |
dc.subject |
컴퓨터 게임 |
en_US |
dc.subject |
적응형 번역 |
en_US |
dc.subject |
현지화 |
en_US |
dc.title |
Переклад та локалізація комп'ютерних ігор (на матеріалі сучасних корейської, англійської та української мов) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |