Abstract:
Мета дослідження полягає у аналізі причин та контекстів, що впливають на
запозичення лексичних одиниць, визначення ролі та взаємодії, аналіз змін та
технологій у використанні іноземних слів з погляду соціокультурних зрушень.
Для досягнення поставленої мети дослідження необхідно виконати низку
завдань:
1) визначити поняття запозичення та його особливості;
2) дослідити типологію запозичень у контексті мовознавства;
3) визначити механізми і функції запозичень;
4) з’ясувати шляхи надходження запозиченої лексики до корейської мови;
5) дослідити засвоєння запозиченої лексики в корейській мові. Практична цінність роботи полягає у тому, що допомагає виявити вплив
інших мов на корейську. Результати можуть сприяти мовному плануванню, розвитку
методів вивчення корейської мови та покращувати міжкультурне спілкування. Це
дослідження також можна застосувати до міжнародних відносин, сприяючи
взаєморозумінню та співпраці між культурами. Матеріали і висновки дослідження
можуть бути використані у процесі викладання курсів мовознавства, стилістики,
етнолінгвістики, теорії і практики корейської мови. Результати дослідження також
можуть служити матеріалом для вивчення корейської мови і її історії, написання
наукових і студентських робіт, рефератів, доповідей та ін.