Abstract:
Мета цього дослідження – спростити комунікацію між японцями та іноземцями
в мовному середовищі японських закладів харчування, що передбачає розуміння
ввічливого стилю японської мови, а також усіх аспектів, з якими можна зіткнутися під
час перебування в закладах із покоївками. Досягнення визначеної мети зумовлює необхідність виконання таких завдань:
1. Проаналізувати теоретичні аспекти ступенів увічливості японської мови.
2. Визначити поняття «мейд-кафе». Це передбачає детальне дослідження історії
виникнення закладів із покоївками, а також особливостей сучасних ресторанних
мереж.
3. Розібрати загальноприйняті норми етикету в спілкуванні між персоналом і
клієнтом у японських закладах харчування з акцентом на слововживання.
4. Сформувати спільні та відмінні риси між стилем комунікації у мейд-кафе
старого (консервативного) і сучасного (того, що надає більше свободи в спілкуванні)
зразків.
5. Проаналізувати лексику другорядних складників сфери обслуговування:
меню, переваги клієнта, тематичні оформлення.