Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безрукова, Олена Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-07-02T13:07:17Z
dc.date.available 2024-07-02T13:07:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Безрукова О. С. Синтаксична структура японських рекламних слоганів : курсова робота / О. С. Безрукова ; наук. кер. І. М. Нечитайло ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 37 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6840
dc.description.abstract Мета дослідження полягає у вивчені особливостей побудови речень японських рекламних гасел, розумінні процесу побудови речень японської мови та дослідженні різниці між письмовою японською мовою та усною, а також особливостей японського синтаксису, західноєвропейської та української мов. Досягнення вказаної мети зумовлює виконання наступних завдань: 1. Розглянути характеристику японської побудови речень; 2. Порівняти японський синтаксис з англійським та українським; 3. Провести аналіз характеристик японської реклами; 4. Зробити аналіз зібраних рекламних оголошень та класифікувати їх; 5. Розібрати синтаксичні особливості кожної виділеної групи гасел. Практичне значення одержаних результатів проявляється у досліджені різноманітних японських рекламних постерів з різних груп семантичної типології та аналізі особливостей побудови речень вказаних гасел для розуміння цієї теми та приділення уваги їй людей, які хотіли б більше розумітися на характеристиках синтаксичної будови японської мови в повсякденному житті без спілкування з носіями мови. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Синтаксична структура японських рекламних слоганів en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу