Abstract:
Мета дослідження полягає у вивчені особливостей побудови речень
японських рекламних гасел, розумінні процесу побудови речень японської мови та
дослідженні різниці між письмовою японською мовою та усною, а також
особливостей японського синтаксису, західноєвропейської та української мов.
Досягнення вказаної мети зумовлює виконання наступних завдань:
1. Розглянути характеристику японської побудови речень;
2. Порівняти японський синтаксис з англійським та українським;
3. Провести аналіз характеристик японської реклами;
4. Зробити аналіз зібраних рекламних оголошень та класифікувати їх;
5. Розібрати синтаксичні особливості кожної виділеної групи гасел. Практичне значення одержаних результатів проявляється у досліджені
різноманітних японських рекламних постерів з різних груп семантичної типології та
аналізі особливостей побудови речень вказаних гасел для розуміння цієї теми та
приділення уваги їй людей, які хотіли б більше розумітися на характеристиках
синтаксичної будови японської мови в повсякденному житті без спілкування з
носіями мови.