dc.contributor.author |
Безрукова, Олена Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-02T13:07:17Z |
|
dc.date.available |
2024-07-02T13:07:17Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Безрукова О. С. Синтаксична структура японських рекламних слоганів : курсова робота / О. С. Безрукова ; наук. кер. І. М. Нечитайло ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 37 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6840 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає у вивчені особливостей побудови речень
японських рекламних гасел, розумінні процесу побудови речень японської мови та
дослідженні різниці між письмовою японською мовою та усною, а також
особливостей японського синтаксису, західноєвропейської та української мов.
Досягнення вказаної мети зумовлює виконання наступних завдань:
1. Розглянути характеристику японської побудови речень;
2. Порівняти японський синтаксис з англійським та українським;
3. Провести аналіз характеристик японської реклами;
4. Зробити аналіз зібраних рекламних оголошень та класифікувати їх;
5. Розібрати синтаксичні особливості кожної виділеної групи гасел. Практичне значення одержаних результатів проявляється у досліджені
різноманітних японських рекламних постерів з різних груп семантичної типології та
аналізі особливостей побудови речень вказаних гасел для розуміння цієї теми та
приділення уваги їй людей, які хотіли б більше розумітися на характеристиках
синтаксичної будови японської мови в повсякденному житті без спілкування з
носіями мови. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Синтаксична структура японських рекламних слоганів |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |