Abstract:
Метою проведеного нами дослідження є дослідити структурно-семантичні особливості термінів, що утворюють бізнес терміносистему сучасної китайської мови.
Поставлена нами мета, передбачає розв’язання низки завдань:
- уточнити сутність «терміну» як покликання на закодований концепт;
- інвентаризувати засоби утворення термінів, та дослідити структуру процесу їх творення;
- дослідити сфери вжитку термінів, в рамках різних термінополей бізнес терміносистеми китайської мови. Практичне значення реалізується за допомогою можливості використання його результатів в межах університетських курсів: Практичний курс перекладу (китайська та українська мови), усний двосторонній переклад (китайська та українська мови), за умови подальших наукових розвідок можливе створення курсу економічної китайської мови не тільки як частини загального курсу перекладу, а й самостійної дисципліни, також результати цього дослідження стануть в нагоді для чисельних українських підприємців, що ведуть бізнес з КНР, оскільки дозволить їм розуміти саму суть «мови бізнесу» Піднебесної.