Abstract:
Метою роботи є дослідити лінгвокультурний аспект лексеми «народ» в китайських фразеологізмах «чен’юй» (成语 chéngyǔ).
Досягнення мети передбачає розв’язання таких завдань:
– дослідити структуру і типологію фразеологізмів «чен’юй» у китайській мові;
– описати лінгвокультурний аспект дослідження фразеологічних одиниць у китайській мові;
– з’ясувати етимологію лексеми НАРОД та структурно-семантичні особливості її вживання у китайських чен’юй;
– встановити лінгвокультурні особливості вживання лексеми НАРОД у китайських чен'юй. Практичне значення цього дослідження полягає в можливості використати результатів й при вивченні китайської мови та культури, дослідженні тематичних, семантичних і стилістичних особливостей 成语 chéngyǔ чен’юй в китайській мові, а також такий аналіз може бути корисним для студентів, викладачів та дослідників у галузі мовознавства, культурології та міжнародних відносин, а також для всіх, хто цікавиться китайською культурою та мовою.