Abstract:
Мета цієї курсової роботи полягає в глибокому аналізі та розкритті ролі та впливу метафор у рекламному дискурсі китайської мови. Досягнення мети передбачає розв’язання таких завдань:
-
Роль метафори в рекламній комунікації
-
Види метафор та їх використання в рекламі
-
Основні функції метафори в сучасній китайській мові
-
Вплив метафор в рекламі на споживачів
-
Вплив зображень продукту та назв брендів на пам'ять в китайських метафоричних рекламних повідомленнях
-
Метафорична реклама: ефективність та вплив на споживачів. Практичне значення включає в себе: аналіз рекламних кампаній: ми досліджували рекламні кампанії в Китаї, аналізуючи використання метафор та їхній вплив на споживачів. Створення аналітичних матеріалів: Розробка аналітичних матеріалів для рекламних агентств чи маркетингових відділень, які надають поради щодо використання метафор у рекламі. А також, можливість використання результатів нашого досліджння у процесі підготовки до курсів практичний курс перекладу, теорія та практика перекладу (китайська мова).