dc.contributor.author |
Пашина, Марія Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-18T18:18:54Z |
|
dc.date.available |
2024-07-18T18:18:54Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Пашина М. О. Метафора в рекламному дискурсі китайської мови : курсова робота / М. О. Пашина ; наук. кер. К. В. Шевченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 47 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6991 |
|
dc.description.abstract |
Мета цієї курсової роботи полягає в глибокому аналізі та розкритті ролі та впливу метафор у рекламному дискурсі китайської мови. Досягнення мети передбачає розв’язання таких завдань:
-
Роль метафори в рекламній комунікації
-
Види метафор та їх використання в рекламі
-
Основні функції метафори в сучасній китайській мові
-
Вплив метафор в рекламі на споживачів
-
Вплив зображень продукту та назв брендів на пам'ять в китайських метафоричних рекламних повідомленнях
-
Метафорична реклама: ефективність та вплив на споживачів. Практичне значення включає в себе: аналіз рекламних кампаній: ми досліджували рекламні кампанії в Китаї, аналізуючи використання метафор та їхній вплив на споживачів. Створення аналітичних матеріалів: Розробка аналітичних матеріалів для рекламних агентств чи маркетингових відділень, які надають поради щодо використання метафор у рекламі. А також, можливість використання результатів нашого досліджння у процесі підготовки до курсів практичний курс перекладу, теорія та практика перекладу (китайська мова). |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.title |
Метафора в рекламному дискурсі китайської мови |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |