Abstract:
Метою дослідження кваліфікаційної роботи є: висвітлення теоретичних основи аналізу і оцінки управління маркетинговою діяльністю в організації та виявлення основних шляхів оптимізації системи управління маркетинговою діяльністю в ТОВ ТД «Еталон». Мета дослідження реалізується на основі вирішення таких завдань: дослідити сутність та функції маркетингової діяльності в організації; розкрити специфіку системи управління маркетингової діяльності в організації; проаналізувати методику ефективності управління маркетингової діяльності; охарактеризувати організаційно-економічну діяльність підприємства; проаналізувати маркетингову діяльність підприємства; оцінити систему управління маркетингової діяльності підприємства; розробити заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингової діяльності підприємства; надати економічне обґрунтування запропонованих заходів.