dc.contributor.author |
Бєлова, Катерина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T08:57:53Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T08:57:53Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Бєлова К. С. Управління маркетинговою діяльністю організації / К. С. Бєлова; наук. кер. Н. І. Решетник; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 81 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/712 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження кваліфікаційної роботи є: висвітлення теоретичних основи аналізу і оцінки управління маркетинговою діяльністю в організації та виявлення основних шляхів оптимізації системи управління маркетинговою діяльністю в ТОВ ТД «Еталон». Мета дослідження реалізується на основі вирішення таких завдань: дослідити сутність та функції маркетингової діяльності в організації; розкрити специфіку системи управління маркетингової діяльності в організації; проаналізувати методику ефективності управління маркетингової діяльності; охарактеризувати організаційно-економічну діяльність підприємства; проаналізувати маркетингову діяльність підприємства; оцінити систему управління маркетингової діяльності підприємства; розробити заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингової діяльності підприємства; надати економічне обґрунтування запропонованих заходів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Управління маркетинговою діяльністю організації |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |