Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бєлова, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-06-09T08:57:53Z
dc.date.available 2020-06-09T08:57:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бєлова К. С. Управління маркетинговою діяльністю організації / К. С. Бєлова; наук. кер. Н. І. Решетник; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 81 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/712
dc.description.abstract Метою дослідження кваліфікаційної роботи є: висвітлення теоретичних основи аналізу і оцінки управління маркетинговою діяльністю в організації та виявлення основних шляхів оптимізації системи управління маркетинговою діяльністю в ТОВ ТД «Еталон». Мета дослідження реалізується на основі вирішення таких завдань: дослідити сутність та функції маркетингової діяльності в організації; розкрити специфіку системи управління маркетингової діяльності в організації; проаналізувати методику ефективності управління маркетингової діяльності; охарактеризувати організаційно-економічну діяльність підприємства; проаналізувати маркетингову діяльність підприємства; оцінити систему управління маркетингової діяльності підприємства; розробити заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингової діяльності підприємства; надати економічне обґрунтування запропонованих заходів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Управління маркетинговою діяльністю організації en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу