Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Засоби виразності в сучасній англомовній і україномовній рекламі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Залевський, Михайло Валерійович
dc.date.accessioned 2024-08-07T18:56:11Z
dc.date.available 2024-08-07T18:56:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Залевський М. В. Засоби виразності в сучасній англомовній і україномовній рекламі = Means of Expressiveness in Modern English- and Ukrainian-language Advertising : курсова робота / М. В. Залевський ; наук. кер. І. С. Кириченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 23 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7132
dc.description.abstract Курсова робота «Засоби виразності в сучасній англомовній та україномовній рекламі проводить дослідження лінгвістичних, граматичних та стилистічних засобів виразності, які використовуються у сучасній англомовній та україномовній рекламі з метою дізнатися різницю побачити різницю між подачею та використанням різних засобів в обидвох мовах. У роботі проаналізований різний спектр лінгвістичних, семасіологічних та синтаксичних засобів, такі як: метафора, епітети, гіперболи, персоніфікація, антитеза та паралелізм. Використовуючи відомі слогани популярних брендів, ми дослідили як вони використовуються, яку роль відіграють та їх вплив на покупців. Проаналізувавши ці використанні засоби мовлення в рекламі англійської та українською мовами, дослідження демонструє мовні та культурові особливості та їх відмінності. Практична цінність роботи погаляє у можливості подальшого використання результатів дослідження при навчанні студентів-філологів стилістики та аналізу сучасних англо та україномовних реклам. Робота складається з двух розділів. У першому розділі окреслене теоретичне підґрунття та закріпляються навединими прикладами. У другому розділі розповідається про використання засобів виразності в сучасній англомовній та україномовній рекламі. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject англомовна та україномовна реклама en_US
dc.subject засоби виразності en_US
dc.subject лексичні, семасіологічна та синтаксичні засоби en_US
dc.title Засоби виразності в сучасній англомовній і україномовній рекламі en_US
dc.title.alternative Means of Expressiveness in Modern English- and Ukrainian-language Advertising en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу